I am beautiful in every single way

2010-05-30 - 20:27:31

Hej sötnosar!

Tänkte skriva lite om olika krämer, sminkprodukter och hudvårdserier som ger dig den ultimata och perfekta hyn!

För att få mjuka och glansiga ben ska du använda en produkt som jag använder och rekomenderar starkt! Du ska använda LdB Vitalizing lotion with silk. Du ska använda den på kvällen innan du går och lägger dig och är jätte bra! Den finns också i tvål som du använder när du duschar. Jag använder båda :)



För att få bort finnar och oren hy använder jag Neutrogena. Jag använder deras Daily Scrub som du använder på morgonen innan du tar på dig smink och fixar dig. Efter det tar jag deras finnmedel där jag har finnar och pormaskar. Den är riktigt bra och håller finnarna borta. När jag har skrubbat och tagit finnmedel tar jag en fuktgivande kräm utan olja som är både nightcream och daycream. Den är också från Neutrogena.



En bra concealer som jag älskar som täcker väldigt bra är faktiskt från tidningen FRIDA och heter: 3 Perfekt Cover Concealer. Problemet med denna fantastiska concealern är att du får lätt torr hud av den så använd inte för mycket!



Om du vill ha en ganska bra concealer med miniraler och som inte gör din hy torr så ska du köpa Concealer Minerals från Loreal Paris. Den täcker jätte bra och det är mineraler i den :)



Mitt tips är att först ta lite av FRIDAS concealer och sen ta den från Loreal Paris. Då får du ett felfritt utseende!

Med de här tipsen inviger jag vår nya kategori Make Up
Fler tips kommer snart så var på din vakt!

Lots of love Emma ♥

Länk till inlägget Make Up Kommentarer (4) Trackbacks ()
Postat av: ; ICE

Hehe aa :)

Hur mår du?

2010-05-30 - 21:07:17
URL: http://isatousinghatehs.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Jaa, den är riktigt snygg ;)



haft en bra helg?

2010-05-31 - 08:41:35
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden!

Alltsåp jag har nästan testat alla produkter mot finnar men är det värt att testa den nutrogena elelr vad den heter? =)

2010-05-31 - 17:15:48
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Saga

fin blogg:)!

allt bra med dig?

2010-05-31 - 20:43:10
URL: http://saagaaa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Fashionabelt namn:
Stammis?

Mail (bara vi som ser)

Blogg eller hemsida:

Skriv här:

RSS 2.0