Beautiful

2010-06-08 - 21:05:12

Hej alla!

Kom på idag att jag behövde investera lite nytt smink så jag och mamma köpte lite.

Vi köpte ett jätte bra puder som jag rekomenderar starkt! Det är ett mineralåuder som både täcker finnar, låser solen komma igenom och ger dig den naturliga felfria looken. ÄLSKAR  DEN !
Den heter HH Mineral Cosmetics Sweden - Foundation.
Jag rekomenderar färgen Tan Neutral nu när det är sommar och du blir solbränd :)

Jag köpte också en mascara som är jätte bra! Den klumpar sig inte alls och ger jätte fina ögonfransar. Ögonfransarna blir också långa och särar på ögonfransarna. Den heter The Colossal Volum Express Mascara och är från Maybelline New York. Rekomenderar den för alla som letar efter de naturliga, långa och vackra ögonfransarna. I Lööööve It !

Köpte en annan mascara som också är från HH Mineral Cosmetics Sweden, fast det är mascara. Den kan klumpa sig men man ska inte använda så mycket av den. Det är mest om du tar en bra mascara först och sen vill göra dom lite tjockare så kan du använda den. Den gör så att ögonfransarna blir jätte långa och det ser nästan ut som lösögonfransar! Jag älskar den!



(katarina har inte tid att blogga så ofta, inte jag heller så det blir 1-2 inlägg per dag)

Länk till inlägget Make Up Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vad har du på hjärtat?

Fashionabelt namn:
Stammis?

Mail (bara vi som ser)

Blogg eller hemsida:

Skriv här:

RSS 2.0